Özetle, hiper yerel SEO, yerel arama dünyasında bir oyun değiştirici haline geliyor. Önceden, yerel SEO şehirlere ve bölgelere odaklanıyordu. Bugün, Hyperlocal SEO, odak noktasını mahalleler, kasabalar, sokaklar ve hatta simge yapıların yakınındaki belirli noktalar gibi alanlarda daha da kolaylaştırıyor.
Google My Business (GMB), Google Haritalar ile çalışan ücretsiz bir hizmettir. Konum ve iletişim bilgilerinin yanı sıra olanaklar, hizmetler, fotoğraflar, incelemeler, gönderiler ve daha fazlasını içeren işletmenizin bir profilini oluşturur.
İşletmenizin GMB girişlerinizi talep etmekten ve doğrulamaktan yararlanabileceği birkaç yolu burada bulabilirsiniz.
1. Google Haritalar listeleri, reklamların altındaki 1 numaralı noktada.
Google AdWords’ü satın almayı tercih eden işletmeler, sponsorlu reklamların arama sonuçlarının en üstünde görünmesi için bir ton para öder. Günümüzde kullanıcılar, sponsor olduklarını bildikleri için reklamları atlama ve aşağı kaydırma eğilimindedir. Reklamların altındaki sonraki konum, Google Haritalar listeleri. Tipik olarak, ilk 3 GMB listesi (arama sorgusuyla ilgili) burada görüntülenir. Küçük işletmeler artık yerel aramada muazzam bir güce sahip.
2. Müşterinizin arama deneyimini basitleştirin.
Google Haritalar’da görünmek, arayanlara ihtiyaç duydukları tüm bilgilere anında erişim sağlamanın anahtarıdır. Konum bilgilerinize, saatlerinize, iletişim bilgilerinize, web sitesi bağlantınıza, sosyal bağlantılara, incelemelere ve daha fazlasına doğrudan erişim sağlar.
3. Mobil aramalar her zamankinden daha güçlüdür.
Her yıl insanlar mobil cihazlarında ve tabletlerinde giderek daha fazla zaman geçiriyor. Tüm aramaların yaklaşık %60’ı bir mobil cihazda gerçekleşir ve tüm mobil aramaların neredeyse ½’ü bir konumla ilgilidir. Tüketiciler, bir satın alma işleminin her ayrıntısını araştırma bağımlısıdır ve GMB, bu bilgileri avuçlarının içine koymanıza izin verir.
Son yorumlar