Arama motorlarının genellikle ticaretin ana penceresi olduğu bir dünyada, SEO her zamankinden biraz daha önemlidir. İşte şimdi neden arama motoru sonuçlarınıza dalmanın tam zamanı olabilir.
İyi ya da kötü, insanlarla etkileşim şeklimizin çoğu, en azından şimdilik, çevrimdışı formlardan çevrimiçi formlara kaydı.
Ve bu, potansiyel müşterilere veya üyelere ulaşmanın tamamen dijital yollarının her zamankinden daha önemli olduğu anlamına gelir; bu, kuruluşunuz zaten aramaya güveniyorsa, trafik faydalarını görebileceğiniz anlamına gelir.
Path Interactive’in son araştırması, arama için büyük ölçüde optimize edilmiş birçok sitenin, özellikle sağlık sorunları, genel haberler ve politikayı hedefleyenler olmak üzere, son iki ayda organik görünürlükte önemli artışlar gördüğünü belirtiyor. Örneğin, Cleveland Clinic, arama görünürlüğünde yüzde 80’den fazla artış görürken, New York Post ve Politico sırasıyla yüzde 73,3 ve yüzde 65,6 artış kaydetti. Ancak video egzersiz sitesi Daily Burn, yüzde 310,2’lik artışla en fazla faydayı gördü.
Path Interactive Direktörü Lily Ray, geçen ay “Basitçe ifade etmek gerekirse, Google, özellikle kriz dönemlerinde küresel sağlık sorunlarına odaklanan en güvenilir, uzman kuruluşların içeriğini ortaya çıkarmaya odaklanmış gibi görünüyor” dedi.
SEO’yu geliştirmekle ilgilenenler için birkaç fikir:
Daha düşük maliyetler bir faktördür. Sosyal medya ve e-posta pazarlaması gibi potansiyel olarak büyük ek maliyetlerle gelen diğer trafik biçimleriyle SEO, düşük bütçeli bazı kuruluşlar için ivme kazanıyor. Veri firması Conductor tarafından yapılan yakın tarihli bir anket, katılımcıların yüzde 58’inin genel olarak bütçelerini kısarken, yüzde 34’ünün para tasarrufu yapmanın bir yolu olarak SEO gibi düşük maliyetli kanallarla daha fazla ilgilendiğini ortaya koydu. Rapor, pazarlamacıların yüzde 63’ünün 2020’de SEO’nun daha önemli olacağına inandığını da ortaya çıkardı. Kesinti zamanında bile SEO hala önemlidir.
COVID-19 içeriği şu anda arama motorlarında iyi gidiyor. Herkesin yaptığı gibi, akışı koronavirüsle ilgili içerikle doldurmanın mantıklı olup olmadığını kendinize soruyor olabilirsiniz. Ancak gerçek şu ki, insanlar şu anda aslında bu bilgiyi arıyorlar, diye yazıyor PMG’de SEO direktörü Jason White, Search Marketing Daily için bir blog gönderisinde. Bunun genellikle kamu hizmetinin gerekliliğinden kaynaklandığını belirtiyor. “Eğlenceli ve çekici değil, ancak müşteriler markanız ve bu virüsle ilgili birçok soru soruyor” diye yazıyor. “İlk ipucu belirsizlikle yanıt vermek anlamına gelse bile, onlara cevap verin. Her şeyden önce onları asılı bırakmayın. ” Ayrıca, ilgili içeriğin gerektiğinde güncellenmesini ve yeniden yayınlanmasını önerir.
Arıza süresi, optimize etmek için harika bir fırsat sunabilir. Şu anda, kendinizi pazarlamak için normalde yapabileceğiniz gerçek dünya şeylerinin çoğunu yapacak konumda olmayabilirsiniz. Bu, SEO’ya güvenmek için mükemmel bir zaman olabilir çünkü optimizasyonlar önemlidir. Google kısa süre önce Web Yöneticisi Merkezi blogunda, kullanıcılarının SEO’ya zaman ve çaba harcama ve bunun sonucunda performansı önemli ölçüde artırma şeklini vurgulayan bir gönderi dizisi başlattı. Bu tür bakım görevleri genellikle bir kenara itilir çünkü bunlar biraz temel ve ikincil olabilir. Ancak diğer görevler bir kenara itildiğinde, artık site optimizasyonunun özüne dalmak için yararlı bir fırsat olabilir.
1 Yorum. Yeni Yorum
SEO konusunda yararlı bilgiler var sitede. Teşekkürler.