Bugün İtibariyle Hangi SEO Stratejilerini Kullanmalısınız?

Bugün İtibariyle Hangi SEO Stratejilerini Kullanmalısınız

Bunun bir salgın olduğunu ve insanlara evde kalmaları söylendiğini düşünün. İhtiyaç duydukları ürünleri satın almak, belirli markaların web sitelerini ziyaret etmek ve oradaki ürünleri satın almak anlamına gelir. Elbette, işletmenizin çevrimiçi görünürlüğünü artırmak için arama motoru optimizasyonuna yatırım yapmaya odaklanmanız için birçok neden var.

Gerçekten de SEO, dijital pazarlamanın önemini zaten anlamış olan işletmeler için yeni bir şey değildir. Ve en iyi arama motoru sıralamaları için rekabetin kızışmasıyla birlikte, uygun bir SEO stratejisi belirlemek çok önemlidir. Doğru araçlar ve teknikler göz önünde bulundurularak, kaynaklarınızı en üst düzeye çıkarabilecek ve markanıza Arama Motoru Sonuçları Sayfasında bir destek verebileceksiniz.

Bunun için, SEO çabalarınızı artırmak için bu temel stratejilere odaklanmanız yeterlidir:

İçeriği ikiye katlayın

Tüketiciler her zaman bilgiye açtır. Birçoğunun, satın almadan önce bir ürünü değerlendirmek için mağaza içi ziyaretler yapmaktan alıkonulduğunu görünce, belirli bir teklif hakkında bilgi almak için bir markanın web sitesine göz atmak isteyebilirler. İçerik, bu doğrultuda çok yardımcı olur. Markanızın çevrimiçi görünürlüğünü destekleyen türden içeriği planlamak, oluşturmak ve yayınlamak için doğru formülü kullanmanız yeterlidir.

Arama motoru pazarlamacılığınızı artırmak için içeriği kullanmanın kanıtlanmış birkaç yolu:

  1. Hedef kitleniz için önemli olan içerik oluşturun

Bazı işletmeler, içeriği organik kullanıcılar için görünür kılan bir şey olarak değil, yalnızca bir web sitesinde görünen bir şey olarak düşünür. Ancak, kaliteli içerik üreten web sitelerine değer veren arama motorları ile, bilgilendirici ve son derece ilgi çekici içerik oluşturmaya odaklanmak isteyebilirsiniz. Bu, hedef kitlenizin bilmek istediği bilgiler hakkında bilgi gerektirir ve yalnızca zaten mevcut olan bilgileri değil.

  1. Malzemelerinizi çeşitlendirin

Kitlelerinizin ilgisini çekmek için her zaman metin tabanlı içeriğe güvenmiyorsunuz. Ayrıca videolar ve infografikler gibi diğer içerik türlerini de eklemeniz gerekir. Bu tür görsel malzemeler açısından zengin sayfaların, yalnızca metin açısından zengin içeriğe sahip sayfalara kıyasla daha düşük hemen çıkma oranlarına sahip olduğu kanıtlanmıştır. Bununla birlikte, kendi video serinizi oluşturmak veya kitlenizin ilgisini çekebilecek grafik kaynakları yayınlamak isteyebilirsiniz.

  1. İçeriğinizi optimize edin

Dijital dünya sürekli değişiyor. Hedef kitleniz bir anda belirli bir mesajlaşma türüne takılır, sonra da dikkatlerini başka bir şeye yöneltir. Bununla birlikte, rekabetçi kalabilmek için içeriğinizi düzenli olarak güncellemeye odaklanabilmelisiniz.

Şema işaretlemesini kullan

Şimdi, bu bir inek sözlüğünden çıkmış bir terim gibi görünebilir, ancak markanıza SERP’lerde bir avantaj sağlamak istiyorsanız, doğru kitleyi çekmek için şema işaretlemesine ihtiyacınız var. Bunun nedeni, şema işaretlemesinin arama motorlarına web sitenizdeki bilgilerin nasıl görüntülenmesi gerektiği konusunda talimatlar vermesidir. Dolayısıyla, ürününüzün SERP’lerde daha iyi bir konum kazanmasını istiyorsanız, bir şema işaretlemesi kullanıcılara aradıkları anahtar kelimeler hakkında ayrıntılar verir.

İşletmelerin doğru müşterileri çekmek için şema işaretlemesini kullanmasının nedeni bu tür özelliklerdir. SEO’nuzu artırmak için sadece şema işaretlemesini nasıl ekleyebileceğinizi bilmeniz gerekir. Bunu nasıl yapacağınız aşağıda açıklanmıştır:

Birinci Adım:Google’ın yapılandırılmış veri işaretleme yardımcısına gitmeniz yeterlidir. Oradan, arama motorunun görüntülemesi gereken bilgi türünü seçebilirsiniz.

İkinci Adım: İşaretlemek istediğiniz sayfanın URL’sini girin ve sağlanan çalışma alanını kullanarak metnin belirli kısımlarını vurgulayarak işaretleme öğeleri ekleyin ve bunları uygun şekilde etiketleyin (yani, vurgulanan metnin başlık mı, yazarın adı mı? , yayın tarihi vb.).

Üçüncü Adım: İşaretleme listenizi oluşturmayı tamamladığınızda, HTML kodunu oluşturup indirdiğinizden ve web sitenizin kaynak koduna eklediğinizden emin olun.

İşiniz bittikten sonra, şema işaretlemenizi düzenli olarak optimize etmeniz önemlidir. Markanızın çevrimiçi konumunu etkileyecek bazı hataları da düzeltmeniz gerekir. Geçerli ürün şeması biçimlendirmesini test etmek için Google Yapısal Veri Test Aracı gibi belirli araçları kullanabilirsiniz. Bu, ürünlerinize, insanlara ürününüzü satın almaları için ihtiyaç duydukları bilgileri sağlayabilecek uygun zengin snippet’ler vermelidir.

Dikkate alınacak diğer stratejiler

Bu stratejilerin yanı sıra, etkili anahtar kelime araştırması ve bağlantı oluşturmaya zaman ve kaynak ayırmak isteyebilirsiniz. Sonuçta, anahtar kelimeler web sitenizin sıralamasını yükseltmek için en önemli faktör olmaya devam ediyor. Bağlantı kurma söz konusu olduğunda, otorite web sitelerinde misafir ilanı, markanızı yönlendirme trafiğine maruz bırakabilir.

Nitekim, markanızın aranabilirliğini artırmak için kullanabileceğiniz daha pek çok şey var. Hemen çıkma oranınızı düşürmek veya daha fazla organik trafik oluşturmak, SEO hedeflerinizle uyumlu doğru stratejiyi bulmanız yeterlidir.

SEO Stratejileri

Volkan Aktaş

Dijital Pazarlama Uzmanı

Sosyal medya, Seo, Web Tasarım başta olmak üzere dijital pazarlamanın tüm alanlarında bir fikriniz varsa iletişim bilgilerimden bana hemen ulaşabilirsiniz.

Daha Fazla İçerik

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi girin.
You need to agree with the terms to proceed

Menü
WhatsApp İletişim
Call Now Button7/24 Destek İçin Hemen Arayın!